Skip to main content

Posts

Showing posts from August, 2012

CLEARASIL W WALCE Z NIEDOSKONALOSCIAMI

Jakis czas temu pisalam Wam o tym jak moja cera nie moze poradzic sobie z pewnymi osobnikami ja to zwie wypryskami. 
Wyprsyki, zaskorniki pojawily sie jak grom z jasnego nieba i zmusily by podjac pewne dzialania obronne.
Probowalam wszystkiego i peelingi, maseczki oczyszczajace; zmienilam krem; przestalam uzywac podkladu ale problem wcale nie znikal.
Przypomnialam sobie o pewnym produkcie mianowicie toniku firmy Clearasil ktory uzywalam bardzo ale to bardzo dawno temu i krotko bo nigdy nie bylo potrzeby. Tonik znalazlam w drogerii a obok niego na polce stal pojemniczek a w nim platki kosmetyczne nawilzone odpowiednim skladnikiem. Platkow nie mialam i zakupilam z ciekawosci a tonik darowalam sobie. 
I nie zaluje tej decyzji :) 
Cena produktu to 7e okolo 20-25 zl



Oczyszczajace platki na wagry odbudowaly pory ulatwiajac substancja czynnym penetracje do ich wnetrza i dzialanie antybakteryjne. Sa nasaczone specjalnym plynem  ( uwielbiam ten plyn nadaje mojej skorze taki zimny i swiezy powiew ), …

CO KRYJE GLEBIA MORSKA

Czesc Kochani 

Dzis przychodze z makijazem bardziej morskim nieco zwarjowanym:) 
Ogladajac ostatnio pewnien program przyrodniczy o morskiej krainie zauroczona kolorami widokami postanowilam swtorzyc ot takie cos.
Nie bede sie dzis rozpisywac ale zobaczcie i ocencie sami.
Kosmetyki jakie uzylam do makijazu to glownie czern - UrbanDecay, turkus - Mac, zielono zloty cien z drobinkami - Micabella, eyeliner na linii wodnej - Sephora; usta pociagnelam pomadka z Kryolan policzki potraktowalam bronzerem i wytuszowalam rzesy maskara z Lancome:)








Ostatnimi czasy nie wykonuje za duzo makijazy gdyz moja cera walczy z wypryskami i wciaz szukam zlotego srodka czyzby to starosc :) wybaczcie mi.
Zycze Wam udanego wekandu :*
Pozdrawiam Karolina

SORBET CZEKOLADOWY

Witajcie kochani niedzielnie.

Jak obiecalam tak wstawiam makijaz koktajlowy, wieczorowy kto chce slubny kazda moze zastosowac go dla odpowiedniej dla siebie sytuacji wydaje mi sie ze w kazdej sie sprwadzi:)
Ja nazwalam go sorbetem czekoladowym bo glownie dominuja tu barwy czekoladowe; mieszalam laczylam przerozne odcienie brazu i zlota i powstalo takie cos. Mialam przygotowany dla Was tutorial jak krok po kroku wykonac taki sorbet ale na zlosc niechcaco usunelam czesc zdjec no to sie nazywa glupota i jak ja to zrobilam : / nic wybaczycie mi :)








KOSMETYKI:
TWARZ: Rimmel - Match Perfection Fundation Rimmel - Match Perfection Concealer Inglot - Loose Powder  Mac - Bronzing Powder Gosh - Bronzing Shimmer Powder Catrice - Bronzing Powder
OCZY: Gosh - Waterproof  Eye Shadow  Urban Decay - Naked 2 Palette Clinique - Eye Shadow Trio MaxFactor - False Lash Effect Nyx - Eye/Eyebrow Pencil
USTA: Lancome - Rouge in Love 
I to by bylo na tyle dzisiaj :) milej niedzieli zycze.

TECZA NA OKU

Czesc Kochani

Czym tu zaczac dzisiejszego posta moze najprosciej bedzie od pogody:) 
U nas w Ie pada i pada od rana czasem cos tam sie przejasni; ale gdy tak kapie to czlowiek siedzi taki ospaly i nijaki. Po deszczu jak to sie mawia przychodzi slonce a temu towarzyszy czasem piekne  zjawisko mam tu na mysli tecza.
Dzis taka tecza osladzam i ozywiam sobie dzien bo jakos trzeba go jak to sie mowi przetrwac. 
Zachecam i Was rowniez do zabawy kolorami na oku; dzialaja jak nie jedno lekarstwo i mozna sobie w taki dzien na takie istne szalenstwo pozwolic;)















KOSMETYKI:

MaxFactor - Lasting Performance
Vichy - puder Dermablend
Rimmel - Match Perfection
Gosh - Eye Shadow Base
Manly - Blusher Eye Shadow
Inglot  - Eye Shadow 
Mac - Eye Shadow 
Nyx - Eye/Eyebrow Pencil (903 Dark Brown)
Lancome - Hypnose Mascara 
Mac - Bronzing Powder
Kryolan - Lipstick

Moze i Wy makijazem poprawicie sobie nastroj i razem przegonimy ta szara pogode :) 
Niebawem makijaz delikatny, subtelny koktajlowy i kto wie moze przyda sie jako slu…

DELIKATNE NEONY NA OKU

Hej Kochani 


Przygotowalam dla Was tym razem makijaz neonowy. 
Jak dobrze wiemy neony tego lata byla i sa wciaz na topie, chetnie je laczymy z nieco stonowanymi barwami jak i tymi zwariowanymi. Czemu wiec nie zrobic makijazu ktory jest jak najbardziej trendy i wspaniale wpasuje sie w ten klimat, a nie ma to jak kolory na oku gdy pogoda byle jaka :) dla mnie sa jak terapia ale wiem ze niektorzy bronia sie przed nimi dwoma rekoma;)

A tak nie o makijazu to jakis czas temu zaczelam terapie dla mojej cery tzn. nieco ja oszczedzam nie uzywam podkladu i musze dobrac odpowiedni krem bo cos moja skora odprawia. Czy wy tez tak macie czasem? pojawiaja sie drobne krostki a ja nigdy ale to nigdy nie mialam problemu z wypryskami. Mozecie mi cos doradzic moze jakis peeling no juz sama nie wiem co ;/





KOSMETYKI 

TWARZ
* podklad, puder, korektor MaxFactor 
* bronzer Mac 
* bronzer z drobinkami na kosciach policzkowych Catrice

OCZY
* baza pod cienie Joko
* cienie neony paleta Manly braz, bez UrbanDecay
* eyeliner R…

A MOZE BY TAK FIOLET I CZERN?

Czesc Kochani 

Dzis makijaz gdzie glownym dominujacym kolorem jest fiolet.
Nie wiem naprawde co mnie naszlo by ten kolor polaczyc z czernia ale kombinowac lubie i powstalo cos takiego:) 
Makijaz nie jest makijazem wyjsciowym a raczej takim nieco dla sesji albo na jakas szalona niepowtarzalna impreze.







KOSMETYKI:

Twarz:
* podklad Lancome Teint Idole Ultra 24 h 
* puder Vichy 
*  korektor Lancome
* roz Inglot Face Blush

Oczy:
* odcien fioletu Mac, cien czarny UrbanDecay
* eyeliner Mac Pure Show
* eyeliner czarny w kremie Sephora
* maskara Lancome Hypnose
* sztuczne rzesy Mac

Usta:
* pomadka Lancome Rouge In Love

Jesli lubicie czasem makijaze niebanalne, niecodzienne sesyjne to zachecam do wykonania wlasnie takiej fioleto - czerni :) 

Buzka:*

CHWILA DLA CIEBIE CZAS NA SPA

Dzis zamiast makijazu temat jak najbardziej letni, relaksujacy i uwalniajacy od panujacej temperatury :)
Ktora z nas nie kocha kapieli?  Jesienia badz zima szczegolnie zanurzamy sie w wannie z duza iloscia cieplej wody oraz olbrzymiej piany; to jest czas tylko dla nas i naszego ciala.  Czemu np. tego samego rytualu nie zrobic latem gdy temperatury siegaja zenitu i chodzimy z kata w kat myslac co z tym fantem zrobic. Nie ma to jak wlasnie duza ilosc letniej wody, odpowiedni plyn do kapieli kilka swieczek a w reku ulubiony trunek. 
Tym krotkim wstepem kochani chcialam Wam przedstawic obecnie moje dwa ulubione produkty do kapieli bez nich kapiel nie bylaby kapiela:)  Oba  sa nr 1 na chwile obecna dla mnie i dosc czesto siegam po nie nie tylko jesienna pora ale i latem by choc przez chwile zamknac sie w swiecie domowego Spa.



Zakochalam sie w tych produktach ich zapachu bez pamieci ale ale moi drodzy kazda znajdziej tutaj swoja nute :) Co takiego w sobie maja te plyny? pieknie pachna dzieki czemu…