Skip to main content

CIAGLE PADA :// COS NA POPRAWE NASTROJU


Nie wiem jak u Was ale u mnie w Ie pogoda ostatnio okropna. 
Nie dosc ze pada i pada to w  dodatku zimno o np. w poniedzialek temperatura w ciagu dnia 9 stopni, w takim momencie kurtka cieplejsza niezbedna i kaptur bo parasolke moze nam niestety porwac :)
Jak juz wiecie lubie sobie umilac czas w inny sposob chocby kolorowym makijazem na szczescie nie mam pracy biurowej :))) bo chyba bym sie zaplakala.
Makijaz powstal spontanicznie i troche od niechcenia.






I teraz moze sobie padac i padac a ja zimna i jesiennej pogody sie nie boje :DDDD

Makijaz  w calosci wykonalam paleta Manly 120, na twarzy tradycyjnie podklad, puder, korektor z Max Factora ( do kompletu akurat mialam pod reka ), usta pokrylam pomadka z Rimmel niestety nr. sie zdarl  : /


Majac taki parasol kolorowy nie straszna nam zadna pogoda :))



Kubek goracej czekolady zamiast makijazu tez sie swietnie sprawdzi, wy tez ja Lubicie? 


Comments

  1. ślicznie, ta czerwień jest świetna!

    chcę taki kubek :o

    ReplyDelete
  2. Ładnie Ci w tych kolorach:) u mnie też pada i pada i pada i... końca nie widać:( Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Super makijaż! Znowu mnie natchnęłaś. :) A w okolicy Katowic czyste niebo od kilku dni, 22 stopnie wczoraj, było mi ciepło w krótkim rękawie. :P Dzisiaj zapowiada się jeszcze lepsza pogoda. To ciekawe jak w Polsce pogoda może się od siebie różnić na przestrzeni kilkudziesięciu-kilkuset kilometrów. :)

    ReplyDelete
  4. jeku, czy Ty masz taka idealną cerę czy to tylko tak mi się wydaje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. znajomi twierdza ze jest idealna; dla mnie jak naloze kilka specyfikow to sie nazywa kamuflaz ale nie narzekam ostatnio:)

      Delete
  5. Kochana chciałabym zrobić taki cudowny makijaż od niechcenia!!! Bo nawet jak bardzo chce zrobic cos fajnego to nigdy mi nie wychodzi.. :((( Ten jest cudowny, idealnie dobrane kolory- uwielbiam!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. malinka moja kocha Ty slicznie sie malujesz nie narzekaj :) widzialam zdjecia ;p

      Delete
  6. Makijaż jest niesamowity! Nigdy nie umiałabym się tak umalować, aż żal człowiekowi że nie ma takich umiejętności...
    Kubeczek-króliczek słodziak, cudniasty...

    ReplyDelete
  7. połaczenie barw nietypowe, a wyszło super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nietypowe i od niechcenia :DD takie mazidlo:)

      Delete
  8. Śliczny i optymistyczny makijaż :) pięknie :)

    Bardzo lubię gorącą czekoladę, jak i gorącą herbatę z cytryną, którą właśnie popijam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja czekolade moglabym pic i pic ale nie oszukujmy sie gdyby nie te kalorie ktore by trzabylo zrzucac :DDD

      Delete
  9. U mnie w Warszawie piękna pogoda, słoneczko:)) Ale ładnie wyglądasz w tym futerku;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a u mnie powtorka z rozrywki pada malo powiedziane leje ;/

      Delete
  10. Ja czerwieni muszę używać ostrożnie, bo łatwo mogę wyglądać jak królik albinos ;P

    ReplyDelete
  11. bardzo fajny makijaż! :)
    uwielbiam gorącą czekoladę :)

    ReplyDelete
  12. piękne, jesienne kolory makijażu :)
    a u mnie słońce świeci jak latem! Ale jest zimniej.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. chcialabym choc troszke Twojego sloneczka przeciez 3 dni z rzedu takiej ciemnicy to w depresje mozna wpasc ;/

      Delete
  13. ooo MATKO!!!!!!
    Ja Ty to robisz kochana :)
    cudowny jest ten makijaż :)
    aachhhh jakbym chciała żebyś kiedyś mnie tak cudownie pomalowała :)
    buziaczki

    ReplyDelete
  14. rewelacyjny makijaz. jestem zachwycona

    ReplyDelete
  15. czerwień z zielenią- odważnie, ale wyszło Ci świetnie :)

    ReplyDelete
  16. przesliczny makijaz - Kochana masz wielki talent!!

    ReplyDelete
  17. świenty..dużo pracy w to włożyłaś? fajna manipulacja kolorami :) odważnie ale z gustem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co tak do godz czasu bo zanim to wszystko nalozylam zanim miedzy czasie kawe wypilam to tak licze godz :) i naprawde jest to makijaz od niechcenia.

      Delete
  18. cudny makijaż ale Ty jesteś taka piękna że w każdym ładniusio a co do pogody to u mnie słonecznie :)

    ReplyDelete
  19. Rewelacyjne połączenie kolorów! :D

    ReplyDelete
  20. piekny: ten czerwony jest zabójczy:)

    ReplyDelete
  21. bardzo apetyczna ta czekolada! ifajny kubek...a make up---mega!

    ReplyDelete
  22. lubię Twoje makijaże. ;) są takie... świeże! ;) pozdrawiam!

    www.jcmakeupdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fajnie to wygląda! Troszkę się boje czerwieni na powiekach, ale tutaj się naprawdę fajnie wpasowała :)

    ReplyDelete
  24. Musisz mieć bardzo dobry aparat, że robi takie piękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne makijaże. :) Super!

    ReplyDelete
  26. swietny makijaz i nie tylko ten..trafilam tu przypadkiem,ale zostaje z wyboru by z przyjemnoscia podziwiac Twoje prace .

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.