Skip to main content

Posts

Showing posts from October, 2012

WIECZOROWY ROMANTYK i COS JESZCZE :)

CZESC KOCHANI 

JUPII :))))

Na wstepie musze Wam sie pochwalic wygrana w konkursie Sephora:DDD
Nagroda bylo - specjalne  zaproszenie na urodzinowe party Sephora dla zwycienskiej 12 ( w tym spotkanie z wizazystami Sephora, wspolne rozmowy i ogolnie spedzenie milo czasu )  oraz kosmetyki. 
Wyslalam moje makijazowe prace i udalo sie WYGRALAM wiecej mozecie poczytac tutaj - (SEPHORA) i tutaj ogolnie ( sephora ); ale jest ale... moi drodzy bo  w kazdej bajce sa wilki i  smoki...
Jak wiecie mieszkam w Iralndii i na 6 listopada nie bede mogla zawitac w Warszawie z pewnych powodow, ciezko na sercu ze nie zdmuchne tym samym swieczek na torcie Sephora ale mam nadzieje ze jesli znow nadazy sie taka okazja to bede robic wszystko by ja zrealizowac.
No to sie pochwalilam a co....

A teraz makijaz.
Mialam ochote na cos wieczorowego ale nie tak szokujacego jak moj poprzedni look:)
Wiec zmalowalam wieczorowego romantyka. Dlaczego romantyk nie wiem o tak poprostu nazwa sie pojawila w mojej glowie. A wy mozecie go…

MROCZNY DUCH - HALLOWEEN CHARAKTERYZACJA

Bedzie mrocznie! i strasznie

Jak wiecie mieszkam w Irlandii i jak co roku bardzo hucznie obchodzone jest tutejsze swieto zwane halloween. Juz miesiac wczesniej sklepy wypelnione sa po brzegi przeroznymi strasznymi rzeczami, przebraniami min. mozna tu znalesc pajaki, wiedzmy, czaszki, dynie no co ktos chce. Nie jestem specjalna zwolenniczka tej tradycji choc ma ona plus jest radosnie i wesolo:) niz u nas. Brakuje tej zadumy, zatrzymania i rozwazania nad zyciem i osobami ktorych juz z nami nie ma.
To bedzie 2 rok jak z moja mala ksiezniczka wyruszymy po cukierkowe zdobycze. Mile widziane jest przebranie a nawet ciekawa charakteryzacja ktora budzi podziw wsrod spolecznosci. 
Dzis stawiam na ekstramalny look ale tego dnia dnia halloween raczej  nie bede przeslaniac mojej malej motylkowej ksiezniczki.







arolina

KOKTAJLOWO-DZIENNIE i NEW LOOK

Czesc Kochani

Dzis moze zaczne od makijazu jak to zwykle bywa a zakoncze na podziekowaniu:)
Przybywam z makijazem koktajlowym w pelni mocnym dziennym ale niecodziennym. Acent oczywiscie skierowalam na oczy ktore sa jak wiecie zwierciadlem duszy kobiety. Glownymi kolorami na ktorych pracowalam przy tworzeniu looka to fiolet i roz - swietny duet.
Bardzo nie lubie jak jesienia nie ma juz takiego slonka bo ciezko uchwycic mi rzeczywiste barwy:/







KOSMETYKI:
TWARZ
* podklad, puder, korektor MaxFactor 
* roz na policzki Mac

OCZY
* cien roz MaxFactor
* odcienie fioletu paleta Manly
* eyeliner w kremie Smashbox
* biala kredka Rimmel 
* maskara Lancome 

USTA
* pomadka z Kryolan 
* blyszczyk z palety Sephora


NOWY WYGLAD BLOGA

A teraz Podziekowanie dla Kasi zTworzysz cos? Wymien sie!




Kochana nie musze chyba nic pisac by chwalic Twoja prace wystarczy tylko spojrzec!
Wreszcie czuje ze blog tetni moim makijazowym zyciem:)

Goraco polecam Kasie! 

Pozdrawiam 

arolina

MAKIJAZ INSPIROWANY RETRO

Czesc Kochani 

Kolejna odslona makijazu jak dla mnie probnego:) postanowilam nieco zmienic styl  i siegnac  po art makeup. Na razie jestem na etapie nauki i podgladam tu i uwdzie prace profesjonalistow, do perfekcji to mi jeszcze daleko, ale jak wiecie sztuka czyni mistrza wiec od czegos trzeba zaczac;)







KOSMETYKI:

TWARZ:
* podklad Lancome
* puder Vichy
* korektor Rimmel 
* roz do policzkow Mac

OCZY: * czarna kredka Benefit  * eyeliner w kremie Mac  * pylek sypki ( odcien jasnej szarosci ) Bary M, bialy pylek Inglot * maskara Lancome Hypnose

USTA: * pomdka Sephora z palety Sephora

Powiedzcie mi kochani czy chcecie wiecej takich makijazy art czy preferujecie najzwyklejsze w swiecie looki:)
Do nastepnego...



MAKIJAZ INSPIROWANY - LAZUROWYM WYBRZEZEM

Tak kochani mialam ochote na lazurowe wybrzeze, bo jesien nie jest pora ktora napawa  mnie radoscia szczegolnie jak pada i zimno po domu hula :) wiec szybciej bylo mi zmalowac cos by dostac sie w tak piekne miejsce a co wazne bez zbednych kosztow; za podroz musialabym zaplacic.
Maly skrawek lazuru skradlam i nanioslam na moje oczeta:)
Nie wiem jak Wy potraktujecie moja propozycje powiem Wam ze tak ostatnio paradowalam w ciagu dnia:) 




A co mnie tak zainspirowalo :D



Makijaz w calosci wykonalam cieniami z palety Manly 120; reszta kosmetykow to standard i znajdziecie je w poprzednich postach:) 

Jak myslicie gdzie tym razem poniesie mnie wyobraznia i pedzle ?

INSPIROWANY TELEDYSKIEM EWELINY LISOWSKIEJ - Nieodporny Rozum

Bardzo spodobal mi sie teledysk Eweliny Lisowskiej - Nieodporny rozum a jeszcze bardziej makijaz w jakim sama Ewelina wystepuje. Postanowilam  poniekad odtworzyc go i powiem Wam ze czuje sie w nim naprawde swietnie. 
Makijaz jest bardzo ale to bardzo prosty i nadaje sie na kazda okazje! 





TWARZ:
* podklad Lancome
* puder Vichy
* korektor Rimmel 

OCZY:
* cien odcien cielisty z palety Sephora
* eyeliner Rimmel 
* maskara MaxFactor Masterpiece

USTA:
* pomadka Lancome Rouge in Love

Kochani zegar tyka 1 z 2 bransoletek czeka w rozdaniu; jesli jeszcze nie wzieliscie udzialu goraco zapraszam!

i do nastepnego :8





MAKIJAZ DZIENNY - WERSJA GLAMOUR

Tym razem bedzie makijaz nieco stonowany ale mocniejszy dzienniak.
Wiele z Was pewnie zamienilo by go na makijaz slubny ale ja pozostane przy dziennym.
Czuje sie w nim glamour ;) i dobrze a tym samym zachecam Was kochane do wykonania takiego looka:) 






TWARZ: * podklad Lancome  * puder Inglot  * korektor Rimmel 040 Soft Beige * roz Inglot 
OCZY: * 3 odcienie bronzu z palety Naked 2 * bronzowa kredka Sephora  * biala kredka Rimmel 071 Pure White  * maskara Lancome Hypnose 
USTA: * pomadka z Kryolan ( z palety pomadek )




Przypominam Kochane o rozdaniu na moim blogu; wciaz macie szanse wygrac 1 z 2 bransoletek goraco zapraszam!
Pozdrawiam  


MAKIJAZ DLA NIEBIESKOOKIEJ BLONDYNKI

Dzis przybywam z makijazem i nie takim zwyczajnym a wykonanym dla niebieskookiej blondynki.
Do tego celu musialam uzyc odpowiednich wlosow i doszlam do wniosku ze z blondem gryziemy sie no nie po drodze nam ale nie taki byl zamiar:)
Zrobilo sie nieco bajkowo ale co Wam moge powiedziec nawet do ciemnych wlosow taki look wpasuje sie swietnie:)


TWARZ:
* podklad Lancome Teint Idole Ultra 24H
* puder Vichy
* korektor Rimmel 040 Soft Beige
* roz Inglot 

OCZY:
* blekitny cien Mac 022
* fioletowy cien Mac 014
* bronzowy cien z palety Naked (Toasted )
* pod lukiem brwiowym cien z palety Naked ( Virgin )
* eyeliner w kremie z palety Sephora
* biala kredka na linii wodnej Rimmel 071 Pure White
* maskara Lancome Hypnose

USTA:
* pomadka z palety Sephora






Pozdrawiam 



ROZDANIE - BRANSOLETKA

Witam Was kochani i zapraszam do wziecia udzialu w rozdaniu. Dlugo sie za to zabieralam by cos takiego zorganizowac a Tym samym podziekowac Wam za to ze ze mna jestescie komentujecie i wspieracie.
Glowna nagroda w rozdaniu jest bransoletka. 

bransoletka nr. 1



bransoletka nr.2



WARUNKI ROZDANIA:
1. Musisz zostac obserwatorem mojego bloga -( na pewno to sprawdze )

2. W komentarzu pod wpisem pozostaw komentarz ( nr bransoletki jaka wybierasz...np. wybieram nr 1 bo najbardziej mi sie podoba).Nie zapomnijcie napisac pod jakim nickiem obserwujecie bloga.
3. Najwazniejszy i obowiazkowy punkt !!! Umiesc informacje o tym rozdaniu na swoim blogu  ( z odsylaczem i zdjeciem do mojej notki )
4. Rozdanie trwa od 6.10.2012 do 19.10.2012 wlacznie.



Powodzenia i Serdecznie zapraszam :)


NATURALNA PIELEGNACJA WLOSOW - MASECZKA NAWILZAJACA

CZESC KOCHANI 

Dzis post o wlosach:)
Tak wiem nie poswiecalam moim wlosom dosc uwagi i postanowilam to zmienic. W ruch poszla odzywka, maseczka do wlosow ale to nie wszystko zmienilam szampon ogolnie pelny remament.
Bardzo zainteresowal mnie temat naturalnej pielegnacji wlosow i z takiej w glownej mierze postanowilam skorzystac.

Jak wiecie moi drodzy wlosy to rowniez indywidualna sprawa kazdej z nas bo kazda z nas ma inne potrzeby ja w moim przypadku bede dazyc do glebokiego nawilzenia, uzyskania polysku. Kogo za to winimy ze nasze     wlosy sa takie a nie inne? suszymy je, prostujemy, skrecamy, uzywamy pianek, zeli i lakierow..

Doszlam do wnoisku ze im wiecej uzywam szmponu i odzywki tym wlosy sprawiaja mi wieksze problemy (ale tez nie warto z nich rezygnowac- bo to wyglada jakbym sobie zaprzeczala wszystko dozwolone ale w niewielkim nakladzie). Postanowilam ze dam moim wlosom skosztowac troche naturalnych srodkow.




Wiedzialyscie ze w nadaniu blasku pomaga zwykla cytryna wlasciwie jej sok; …

PRZYGASZONY TURKUS

Kolejny makijaz wykonany poprostu ot tak :) 
Pomyslalam ze swietnie sie sprawdzi nie tylko jesienia ale tez i zimowa pora:) lubie wybiegac nieco przed siebie.
Czern swietnie polaczyla sie z turkusem co rozjasnilo oko a zloty eyeliner nadal lekkiego Glamour.




Jestescie ciekawi jak taki makijaz wykonac krok po kroku ZAPRASZAM:

* na twarz rozprowadzam podklad, puder, korektor, baze pod cienie
* na cala ruchoma powieke nakladam cien w kolorze przygaszonego turkusu




* nastepnie zewnetrzny kacik oka modelujemy przy uzyciu czarnego cienia wychodzac lekko za zalamanie powieki kierujac cien delikatnie w kierunku kacika wewnetrznego.




* srodek powieki pokrywam nieco jasniejszym odcieniem turkusu




* rozcieram delikatnie granice miedzy cieniami a pod luk brwiowy daje odrobine cielistego cienia
* czas na dolna powieke kacik wewnetrzny pokrywam przygaszonym odcieniem turkusu, srodek nieco jasniejszym odcieniem a zewnetrzny kacik rozcieram czernia.
* przy linii rzes rysuje zlotym eyelinerem kreske




* linie wodna po…