Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2013

MAKEUP - GREEN MEADOW

Zinspirowana zielenia ktora ogarnia cala Irlandie postanowilam stworzyc makijaz.
Mial byc to makijaz z delikatna nuta tego koloru cos jak polaczenie odcienia ziemi i zieleni;) jak wyszlo zobaczcie sami, zamiar byl a wykonanie bywa juz dosc czesto w moim przypadku inne:)
Chcialam by nie bylo przesadnie zielono a kobieco i delikatnie.
Glownie skupilam sie na oczach ale nie moglam pominac ust one odgrywaja w tym makijazu plan 2, a i paznokcie... cos jak mega wspolgrajaca calosc.








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder Nearly Naked 020 Light Pale & Revlon
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon *  rozdainty & Mac 
Oczy 

* bialy cien & Inglot Double Sparkle* zielen & Sephora * szary cien & Nakeed 2 * srebrny pylek & Inglot* czarna kredka & Sephora 
* cream eye liner & Sephora
* maskara Lash Accelerator Endless & Rimmel

Usta 

* pomadka & paleta Sephora


I takim makijazowym akcentem zycze Wam kochani milej, slonecznej niedzieli:)

SUN KISS

Tesknota za wiosna minela bo juz ja mamy:)  teraz nasze mysli kierujemy w strone lata. 
Chcemy by bylo cieplo, slonecznie a jak sie nadarzy okazja chetnie sciagamy pare ciuchow i co robimy opalamy sie :) 
Uwielbiam wylegiwanie na slonku; nie ma to jak fajnie opalona cera tylko w granicach rozsadku;)
Sun Kiss to makijaz ktory jest mala zapowiedzia lata, co prawda lata jeszcze nie ma, ale na moich oczach juz jest ;))






Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder Nearly Naked 020 Light Pale & Revlon
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* bronzer Sculpting Disk & Sephora * dainty & Mac
Oczy 

* zloto, braz, czarny & Naked2
* czarna kredka & Sephora 
* cream eye liner & Smashbox
* maskara Lash Accelerator Endless & Rimmel * sztuczne rzesy Eye Candy
Usta 

* pomadka & paleta Sephora

I LOVE PINK & VIOLET - DAY MAKEUP

Czesc Kochani

Pogoda w Irlandii wreszcie sie poprawila  i od razu zycie wrocilo, chec do tworzenia makijazy:) rowniez:) 
Dlaczego roz i fiolet sama nie wiem, ale dzis poczulam, ze tylko taki duet chce miec na powiekach.
Makeup goraco polecam brunetka o zielonych oczach - wiecie ja do tej pory nie moge sie polapac jaki mam kolor teczowki z kazdym makijazem wydaje mi sie, ze jest inny. To tyle na temat moich watpliwosci ... moze pomozecie mi je rozwiac...





Kosmetyki 

Twarz

* podklad Teint Idole Ultra 24 h & 03 Lancome
* puder sypki Dermablend & Vichy
* korektor Match Perfection & 040 Rimmel
* roz & Dainty Mac

Oczy 

* rozowy cien  Ombre Absolue Palette & F90 Baby Nu Lancome
* fioletowy cien & paleta Sephora
* granatowy jasny cien & paleta Sephora 
* czarna kredka & Sephora 
* eyeliner Professional LiQuid Liner & Rimmel 
* maskara Lash Accelerator Endless & Rimmel

Usta 

* pomadka & paleta Sephora

ORGANIX, NOURISHING COCONUT MILK ANTI - BREAKAGE SERUM

Dzis chcialam Wam pokazac (kosmetyczno - wlosowego ulubienca) Coconut Milk Anti-Breakage Serum ORGANIX



co ma nam do przekazania producent:Czyste, organiczne mleczko kokosowe oraz proteiny bialka kurzego polaczone z nieobciazajacym wlosow olejkiem kokosowym dzialaja odzywczo i nawilzajaco nadajac wlosom elastycznosc.
Nieobciazajaca formula pomaga w odbudowaniu zniszczonych wlosow, zregenerowaniu koncowek, oraz zapobiega puszeniu. Unikalne polaczenie olejku kokosowego, jedwabiu oraz keratyny wzmacnia i uelastycznia wlosy chroniac je przed lamaniem.



Moja opinia: Nigdy nie bylam przekonana do produktow bez splukiwania, ale gdy wlosy wolaja pomocy, sa zniszczone farbowaniem badz innymi czynnikami, siegam po doslownie wszystko. Jak zobaczylam coconut milk na sklepowej polce mysle sobie musze go miec. Uwielbiam zapach kokosa i wszystko co sie z tym cudownym orzechem wiaze a slowo organix samo mowi za siebie.
Juz na wstepie wizualnie przekonana wrocilam do domu i postanowilam przetestowac ten mal…

MAKIJAZ W GRANACIE

Dzis makijaz w odcieniu granato- kobaltu:)

Jesli masz oczy ciemne, badz zielone skorzystaj z mojej propozycji makijazu. 
Zalety to swietnie wydobyta i podbita teczowka oka. 
Makijaz nadaje sie na wieczor, badz dla tych kobiet co lubia mocniejsze klimaty na dzien. 
Jesli mamy duze oczy bez zachamowania siegamy po czarna kredke, w przypadku malych oczu linie wodna zostawiamy pusta badz podkrelamy biala kredka.
Makijaz swietnie sprawdzi sie z maskara czarna jak i grafitowa - niebieska:) jest on odpowiednikiem najprostrzego smoky eye.





Osobiscie zakochalam sie w tym makijazu i goraco wam go polecam.
 Potrzebujecie tylko granatowy cien, granatowy eyeliner, czarna kredke badz biala, maskare oraz wytrwalosc w robieniu smoky:) 

Powodzenia :)

NUDE MAKEUP - MAKIJAZ DZIENNY

WITAJCIE

Mysle, ze nie musze duzo pisac o nude makeup bo kazda z was wie jak taki makijaz wykonac.

Ostatnio ogladalam reportaz w ktorym nas kobiety Polki okreslono jako piekne ale nie umiace sie malowac. 
Ponoc w kazdej prawie kosmetyczce znajdziemy podklad, tusz do rzes i jakis blyszczyk czy pomadke; nie mamy zielonego pojecia co to korektor, kolorowe cienie, roz, bronzer .... hmmm zmienmy to, zadbajmy o nasza wizytowke jaka jest twarz i pokazmy swiatu, ze stac nas na wiecej:)





.... eh by nie bylo nudno moje nude wzbogacilam o zlota kreske linerem z Mac, modelowalam twarz bronzerem ( wlasciwie staralam sie ) i uzylam 3-4 cieni o zblizonych tonach wiec nie jest to tylko jeden kolor:) Mam juz w glowie kilka nastepnych makijazy nieco zwariowanych i wiosenno - letnich:)
A jak wyglada Wasz makijaz dzienny i wasza kosmetyczka? czy znajde w niej cos wiecej niz podklad, tusz, blyszczyk ...?

WIOSNO GDZIE JESTES - SPRING WHERE ARE YOU

Tak jak tytul posta mowi wciaz czekamy na wiosne... a ona bynajmniej w polsce spoznia sie : / bo tu w irlandii nie mam co narzekac wreszcie zrobilo sie cieplo slonecznie no i wiosennie.
Skoro juz tak fajnie jest na zewnatrz to moze wena makijazowa do mnie zawita..... bo zastoj sie robi na blogu. Mam okropnego lenia :0





Przesylam Wam kochani troszke slonka i tej wiosny irlandzkiej... teraz bedzie juz tylko lepiej no i cieplej...
Hm i co tym razem Wam zmalowac ?