Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2013

TRUSKAWKOWE CIASTKO:)

Lato, lato wszedzie....nigdy nie bedziemy miec tej pory roku dosc a moze nawet ciagly niedosyt;)
Kiedy tylko mam nastroj uwielbiam tworzyc makijazowe szalenstwa, dzis inspiracje podala mi moja mala ksiezniczka, czy znacie bajke truskawkowe ciastko? 
Oficjalnie zapraszam Was w bajkowa podroz po truskawkowym ciasteczku ;)






No i czy nie jest apetycznie ;)
W kazdym z nas drzemie jeszcze takie dziecko :) 
Zdarza Wam sie jeszcze ogladac bajki, ja sila woli jestem na nie obecnie skazana ;)))

MINT SUMMER MAKEUP

Intensywne kolory na powiece to najgoretsze trendy w tym sezonie w makijazu. Warto wiec zainwestowac w zmyslowe cienie do powiek i odrobine zaszalec.
Ja osobiscie siegnelam po cien - miete.
Aktualna kariera miety to co prawda poprzedni sezon wiosna-lato, ale jest to kolor ktory kojarzy mi sie z lekkoscia, romantycznoscia i uwazam ze nie moze go rowniez zabraknac tego lata. 
Mieta na paznokciach, w makijazu, w dodatkach czemu nie...




Makijaz w wykonaniu jest banalnie prosty. Wystraczy cien w kremie badz wodoodporny eyeliner i lato na plazy jest wasze:) Kolor ust zostawiam Wam juz wedle zyczenia.

PALAC KOLOROW - BROKAT I PIGMENTY

Palac kolorow magia makijazu jest to przepiekny album dla kazdego wizazysty- artysty jak i tez nie profesjonalisty, dla ktorego kolor w polaczeniu z ludzka twarza tworza nowy, wspolczesny wymiar sztuki.


Palac kolorow. Magia makijazu to doskonala propozycja zarowno dla profesjonalnych wizazystek, ktore szukaja inspiracji jak i dla zwyklych kobiet, ktore kochaja zycie i makijazem staraja sie je ubarwic.


Z tym makijazem postanowilam sie zmierzyc, do pierwowzoru daleko ale nie moglam przejsc obok niego obojetnie. 




Wiecej inspiracji znajdziecie pod info. http://www.palackolorow.pl/
Milej niedzieli kochani.

TRIP TO MEXICO

Bardzo lubie podrozowac.
Niestety z braku czasu i wielu powodow, dalekie wyjazdy musze sobie na obecna chwile darowac.
Jest tyle pieknych miejsc, w ktorych chcialabym byc;  ponoc marzenia sie spelniaja a ja by je lekko wyprzedzic  wybralam sie dzis w wirtualna podroz do meksyku. 
Rozkochana w barwnych strojch ludnosci miszkajacej w panstwie meksyk, zainspirowana przygotowalam makijaz.








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon * roz & Mac
Oczy 

* cien bialy, zolty, pomaranczowy, rozowy, fioletowy & paleta Manly * biala kredka & Pierre Rene * gel eyeliner 08 Black Gold & Meybelline * maskara 2000 calorie & Max Factor
Usta 
* lipcreme Goes and goes & Mac * pomadka &  paleta Sephora 
A w jaka podroz? gdzie? Wy byscie sie wybraly ;) jestem ciekawa waszych odpowiedzi.



INSPIRED BY NATURE

Nie ma nic piekniejszego i bardziej inspirujacego jak sama natura. Przyroda i jej cale bogactwo barw to jest to co chcialabym widziec u kazdego w makijazu; kolory sa lekarstwem na wszelkie zlo - bynajmniej ja tak uwazam;) Idac ta mysla wykonalam dla Was makijaz jaki zobaczcie i ocencie sami...



Do wykonania makijazu uzylam palety Sephora, to dzieki niej powstal caly makeup wraz z kreska na oku i pomadka na ustach.
I Jak tu nie kochac natury.

I LOVE THE SUN AND THE BEACHES

Witam was kochani piekna i sloneczna  irlandzka pogoda.

Tak moi drodzy pogoda na wyspie doslownie oszalala; od kilku dni mamy slonce, plaza pelna ludzi cieszy oko i mozna wreszcie sie opalac a nawet komu woda nie straszna wykapac sie w morzu.
Letnie ciuchy poszly w ruch a makijaze odeszly na dalszy plan, poprostu szkoda mi meczyc cere w tak cudwone dni jakie teraz panuja.

Przybywam wiec z makijazem, ktory fantastycznie opisuje warunki pogodowe w Irlandii i pokazuje to co kocham najbardziej w lecie - slonce, plaze, morze.




Pozostalo mi zyczyc dzis Wam rowniez pieknego i slonecznego dnia, a tym czasem lece na plaze by maksymalnie wykorzystac promienie sloneczne. 

MAKIJAZ W STYLU GLAMOUR

Dzis witam Was kochani makijazem ktory poprzez samo slowo glamour kojarzy mi sie z tajemniczoscia, urokiem, czarem, elegancja.Najwazniejszy w tym makijazu jest eye-liner ktory mozecie zastapic na kredke do oczu. To wlasnie te kosmetyki zapewniaja nam efekt tajemniczego spojrzenia. Usta zostawiam Wam do wyboru ja postawilam na pomadke w kolorze fuksji, jest po prostu piekna a zwykla prosta kreske lekko urozmaicilam ;)





Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon * bronzer & Revlon
Oczy 

* cien bezowy & Sephora paleta * czarny cream eye liner & Sephora * zielony eye liner & Sephora * maskara 2000 Calorie & MaxFactor
Usta 
* pomadka Punky Pink 145 &  Barry M 
Czuje sie jak dziewczyna z tego filmu pulp Fiction, jeszcze grzywka pare drobnych zmian i gotowe;) Mamy juz czerwiec jupii... 3 tyg i urlop:)