Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2013

SWEET ROMANTIC

Makijaz ten mozna potraktowac jako dzienny badz koktajlowy.

Do jego wykonania uzylam delikatnego kremu BB, oczy zaznaczylam odcieniami piasku, rozu, zlota. Gorna powieka i dolna od polowy jej dlugosci ozdobiona zostala zlotym eyelinerem.
Rzesy wytuszowalam wydluzajacym tuszem. Usta w kolorze delikatnego rozu stanowia dopelnienie calosci.









FASHION MAKEUP

W makijazu fashion mozemy dac poniec sie fantazji.

Kolor, teksture nakresla nam wylacznie stylizacja, z ktora wspolgraja wszystkie nuty. 
Nasaczone cienie do powiek, polyskujace kredki to jest to co nam potrzeba do stworzenia fashion makeup.
Zabawmy sie wiec w artyste i musnijmy zycie kolorem;)



Makijaz fashion pozwala zmienic kobiete.... eteryczna zjawe z pogranicza snu i rzeczywistosci.

MAKIJAZ KORONKA

Koronka w makijazu wieczorowym a dlaczego by nie?

Lato w pelni trwa wiec w dalszym ciagu kochane szalejemy z makijazem; jesli nie potraficie takiej koronki na oczach same wykonac, mozna ja zakupic w formie naklejki. 
Ja swoja koronke wykonalam eyelinerem w pisaku mysle, ze jest trwalsza i bardziej praktyczna.










MAKIJAZ WIECZOROWY

W makijazu wieczorowym to oczy przyciagaja uwage.      Pomalowane zostaly one kilkoma odcieniami,  od zgnilej zieleni,   ciemnego zlota,  po sama czern.    Na linii wodnej w moim wieczorowym smoky nie moglo zabraknac czarnej kredki.  Rzesy pociagnieto czarnym pogrubiajacym tuszem,  usta natomiast przybieraja kolor jasnej perly.




KOLOROWY MAKIJAZ SLUBNY

Mial byc zwykly makijaz dzienny a powstal kolorowy slubny.
Moja wersje teczowego makijazu slubnego kieruje do tych kobiet ktore nie ograniczaja sie tylko do bezu i branzu; kobiet ktore lubia wyrozniac sie i za pomoca zdecydowanych barw pragna podkreslac swoje urodowe walory.
Kolorowy, teczowy makijaz slubny jest jak najbardziej w tym sezonie trendy.






Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon * roz & Mac
Oczy 

* cienie  & paleta Sephora * biala kredka & Rimmel * gel eyeliner 001 black  & Rimmel * maskara 2000 calorie & Max Factor
Usta 
* pomadka &  paleta Sephora 

MAKIJAZ W STYLU ETNO

Etno to styl nasladujacy dalekie kraje dzieki wzorom i kolorom przypisanych dla danego regionu.Etno jest propozycja nie tylko na lato; zmienia schemat europejskiego stylu, rozpala wyobraznie, pokazujac, ze czerpanie pomyslow z pozornie oddalonych od siebie zrodel moze byc niezwykle tworcze. Makijaz jaki wykonalam jest propazycja niewyjsciowa; ale moze stanie sie dla kogos inspiracja do stworzenia czegos rowniez swiatowego.


Do nastepnego kochani ;)