Skip to main content

Makijaz dzienny z mocnym akcentem na ustach

Witajcie kochani 


Na wstepie pisze, ze dopadla mnie choroba i mecze sie z nia od tygodnia ;/ kto mnie zna wie, ze ja choroby nie wyleze i stad ciagnie sie ona za mna w nieskonczonosc;D 
Makijaz ktory wykonalam  jakis czas temu nalezy do dzienniakow; mocny akcent na ustach postawilam z racji tego, ze czerwien w tym sezonie jest poprostu trendy;) 
Odrobine niebieskiego cienia na dolnej powiece dodalam ot tak poprostu co sprawilo, ze makijaz stal sie taki niecodzienny.




Mam nadzieje, ze przeziebienie wreszcie mnie opusci i wroce z nowymi do Was makijazami;D
O rany juz listopad i niedlugo patrzec beda swieta :)))

Comments

  1. lubię mocne usta i delikatniejsze oczy.

    ReplyDelete
  2. Ładnie Ci w nim ;)
    Życzę powrotu do zdrowia ;*

    ReplyDelete
  3. Świetny makijaż. Co masz na ustach? Piękny kolor!

    ReplyDelete
  4. Kolejny piekny makijaż!!! niebieski cień na oczkach wyglada cudnie , a czerwone usteczka-miodzio !!!
    Wracaj do zdrówka szybko!!!

    ReplyDelete
  5. Supr pomadka i niebieski cień !

    ReplyDelete
  6. cudowny makijaż...ostatnio polubiłam własnie mocny akcent na ustach i takie kolorki:)

    ReplyDelete
  7. bardzo podobny zrobiłam sobie dzisiaj :)

    ReplyDelete
  8. Makijaż cię ożywia

    ReplyDelete
  9. Ta niebieska kreska na dolnej powiece - mój wakacyjny hit :D

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny, ten niebieski akcent świetnie podkreśla oczy ;)

    ReplyDelete
  11. ślicznie podkresla oko ten niebieski cien :)

    ReplyDelete
  12. piękny makijaż cudnie w nim wyglądasz!

    ReplyDelete
  13. Czerwona szminka bardzo mi się podoba, ale zawsze u kogoś na ustach a nie na moich :)

    ReplyDelete
  14. Kolory razem fajne, ale coś mi nie gra z dolną powieką... A co to za niebieski cień?

    ReplyDelete
  15. Fajny makijaż uwielbiam czerwone usta :)

    ReplyDelete
  16. Świetny makijaż oczu :) piękny ten niebieski kolor :) co to za kolor? :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete
  17. Właśnie mnie zainspirowałaś:) Nie wpadłabym na to, że mogę połączyć niebieskie akcenty z dziennym makijażem.

    ReplyDelete
  18. Zawsze ma ślicznie podkreślone rzęsy :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.