Skip to main content

SPRING MAKEUP - WIOSENNY MAKIJAZ

Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
 Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty.....


Mysle, ze wiele nie musze pisac, wiosna na zewnatrz, w sercu no i na powiekach. Piekna pora roku a po niej jeszcze cieplejsze lato ;)
Przedstawiam Wam moj makijaz na wiosne 2014;)




Uzyte kosmetyki:


- cien limonki, zolty Miyo
- Miyo Eye Liner kredka do oczu niebieska nr 03
- Micabella cien sypki ( zielen, zolty )
- Golden Rose Satin Smoothing Podklad nr 24
- Golden Rose Liquit Concealer korektor 
- Pierre Rene Compakt Powder nr 03
- Miyo Doll Face compakt powder nr 01 Vanilla
- Miyo Sun Kissed bronzer 
- Pierre Rene Hi-Tech tusz pogrubiajacy
- Sephora kremowy Eye Liner
- Sephora Paleta Pomadka

Mam nadzieje, ze moja wersja makijazu wiosennego na 2014 przypadnie Wam do gustu ;)





Comments

  1. Wygląda świetnie, energetycznie i apetycznie, bo kojarzy mi się z nowalijkami. :D

    ReplyDelete
  2. Przepiękne oko, iście wiosenne :)

    ReplyDelete
  3. Cudowny makijaż wyczarowałaś. A ten róż wygląda słodko ale nie wyobrażam sobie tego mejkapu bez niego!:)

    ReplyDelete
  4. świetny, świetny, świetny!

    łatwiutki, śliczniutki i mega kolorowy!
    ach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pozyczylam od mojej ksiezniczki ;P

      Delete
    2. Czyżbyś miała córcię? :>

      Delete
    3. tak mam za miesiac moja gwiazda konczy 5 latek;)

      Delete
    4. Ojej, taka duża? A Ty wyglądasz na taką młodziutką - dałabym Ci tyle, ile sama mam... :) Czyli 21.

      Delete
  5. Cudowny, wiosenny makijaż:) Piękne kolory. Zapraszam do mnie na konkurs: http://wytycznekosmetyczne.blogspot.com/2014/03/koknurs-do-wygrania-100z-do.html

    ReplyDelete
  6. Cudownei energetyczny makijaz :)

    ReplyDelete
  7. Piękny, ta limonka mi się najbardziej podoba :)

    ReplyDelete
  8. śliczny wiosenny makijaż :)

    ReplyDelete
  9. Widać, że masz prawdziwy talent do wizażu :)

    ReplyDelete
  10. ślicznie,ale usteczka to już wogóle cudo!

    ReplyDelete
  11. Ale soczyście!! Pięknie! <3

    ReplyDelete
  12. Świetnie! :) Od razu czuć wiosnę :)

    ReplyDelete
  13. Prześliczny makijaż wiosenny :)

    ReplyDelete
  14. Such a gorgeous look for spring! So bright and juicy!

    ♥ Oxana
    O X A N A  M.U.A makeup blog
    Bloglovin | Facebook | TumblrInstagram

    ReplyDelete
  15. w połączeniu z ustami wygląda niesamowicie :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.