Skip to main content

AMBASADORSKA PACZKA OD PIERRE RENE/MIYO + NOWOSCI

Lato to taka pora roku w ktorej my kobiety lubiace makijaz i kosmetyki zadajemy sobie pytanie: po co nam makeup jesli on i tak sie nie utrzyma albo splynie na skutek ciepla? czy jest sens sie malowac?
Przy odrobinie wiedzy i odpowiednich kosmetykach zapewniam Was mozemy zwojowac swiat;) 
Pierre Rene/Miyo zna kazda z nas a jesli nie to czas moje kochane nadrobic zaleglosci bo firma tego lata przygotowala dla nas wspaniale produkty ktore koniecznie musicie miec w swojej kosmetyczce a jesli nie kilka to chociaz jeden.
Na poczatek chcialam Wam przedstwaic moja ambasadorska paczke - Pierre Rene/Miyo poprostu mnie rozpieszcza;)


Jak zauwazylyscie nie tylko pasjonatki makijazu znajda cos dla siebie ale rowniez milosniczki paznokci. Musze Wam powiedziec, ze juz kazdy odcien mialam na paznokciach i kazdy wzbudzil zainteresowanie. Na chwile obecna jestem oczarowana 159 Jonquil Miyo odcien zolty.


Usta, podobnie jak cala nasza skora, latem potrzebuja pielegnacji. Jesli chcemy by wygladaly pieknie i zdrowo , musimy pamietac o ich nawilzaniu i odzywianiu. Latem siegam raczej po blyszczyki sa latwiejsze w aplikacji i nie wymagaja specjalnych poprawek.


Letnie romanse, slodkie pocalunki jak egzotyczne i soczyste owoce - to jest to co inspiruje wizazystow w temacie makijazu ust w obecnym sezonie. 
Wizazysci maja slabosc tego lata do pomaranczowej czerwieni ktora swietnie bedzie sie komponowala z naturalnym makijazem oka.


Latem ciezko o utrzymanie jakiegokolwiek cienia w ryzach ale z odpowiednia baza poradzimy sobie bez problemu. 
Kolejnym wakacyjnym przyjacielem dziewczyny jest roz. Roz do policzkow pamietajcie ze, odmladza, rozswietla cere, uwydatnia kosci policzkowe i wyszczupla twarz a takze dodaje jej ciepla.


NOWOSC!NOWOSC!NOWOSC!!!!! ;)

A teraz absolutna nowosc ktora Pierre Rene totalnie mnie zaskoczylo - paletka magnetyczna. 
Z latwoscia zamiescimy w niej swoje ulubione odcienie; wykonana jest z tworzywa- plastiku ale jest to naprawde przyjemne opakowanie z delikatnym designem. Paletka nie jest duza wiec latwo schowamy ja w torebce badz kosmetycznym kufrze.
Co najbardziej spodobalo mi sie w tej paletce to jej magnetyczna podstawa dzieki ktorej wklady nam nie wypadaja oraz wymiana wkladow poprzez ich wypchniecie ( od dolu ) testowalam i jestem naprawde mile zaskoczona taka funkcjonalnoscia.


I na dzis ostatnia nowosc od Pierre Rene na ktora przyznam sie szczerze czekalam; cienie sypkie. Jestem posiadaczka dwoch odcieni metaliczne zloto nr 20, zielony nr 13. Cienie sa poprostu cudowne; posiadaja delikatne mieniace sie drobinki a na powiece spisuja sie wzorowo. Tego lata musicie je poprostu miec. 
Cienie dostepne sa jak zauwazylam w roznych kolorach, nie jestem pewna czy sa juz w sprzedazy.



Moje lato z kosmetykami Pierre Rene/Miyo trwa na calego. Jak widzicie firma potrafi trafic w nawet najbardziej wymagajace gusta; jestem zaskoczona za kazdym razem jakoscia produktow jak i trwaloscia. 

a czy Ty masz juz swojego faworyta?



Comments

  1. Gratuluję, świetne kosmetyki, życzę miłego testowania :)

    ReplyDelete
  2. Chyba najbardizej podobaja mi się sypkie pigmenty :)

    ReplyDelete
  3. Metaliczny pigment o majne! Przecudny!

    ReplyDelete
  4. Fajnie prezentuje się paletka magnetyczna ;)

    ReplyDelete
  5. świetne nowości gratulacje :)

    ReplyDelete
  6. świetna paczka, a lakiery śliczne!

    ReplyDelete
  7. Porządnie Cię rozpieścili :D Mam ten złoty lakier, ale niestety nie trafił idealnie w mój gust :(

    ReplyDelete
  8. paletka mi się podoba najbardziej :)

    ReplyDelete
  9. Sypkie cienie wyglądają cudownie :))

    ReplyDelete
  10. Śliczna paletka cieni ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Też chcę takie cudeńka ;D

    ReplyDelete
  12. jak dla mnie ta paczka szalu nie robi wczesniejsze byly duzo "bogatsze" i lepsze cos z miesiaca na miesac coraz gorzej ... szczerze jak ja bym dostala taka paczke to za abrdoz bym nie uzyla bo lakierow nie uzywam ;/ .... ale za to ostatnie cienie tj sypkie sa przepiekne ! i moigłabym takie przygranac :)

    ReplyDelete
  13. ostatnio zaintrygował mnie bronzer marki Pierre Rene, mam na niego ogromną chrapkę

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci ze jest naprawde dobry; jesli mialabym wybierac miedzy bronzerem z Benefit a Pierre Rene wybieram zdecydowanie Pierre Rene.

      Delete
  14. Love all thes colors .I really need more make up

    My blog address have change and i would be so happy if you would follow it too.
    http://mygorgeousdreams.blogspot.fi/2014/08/a-fresh-start.html

    ReplyDelete
  15. Jestem bardzo ciekawa jak wypadnie nowy podkład liftingujący z Pierre Rene. Widziałam je na stronie, czekam na pojawienie się na półce...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.