Skip to main content

MAKIJAZ SWIATECZNY - CHRISTMAS MAKEUP

Witajcie ponownie.
Tymi slowami chcialabym rozpoczac dzisiejszego posta; nie bede sie tlumaczyc dlaczego mnie tak dlugo nie bylo a powiem jestem, wrocilam.
Makijaz jaki dzis wykonalam jest makijazem powiedzmy wstepnie swiatecznym, jakby nie bylo swieta zawitaja w naszych domach za okolo 3 tyg i juz od dzis rozpoczynam serie makijazy o tematyce swiatecznej. Bedzie kolorowo, blyskotliwie oraz zabawnie.
Jesli lubisz zielenie to ten makijaz jest skierowany wlasnie do Ciebie. 
Odcienie soczystej zieleni warto nakladac stopniowo. Zaczynamy od zaaplikowania sredniego odcienia zieleni. Cien rozprowadzamy na calej powiece ruchomej, przeciagajac go ku linii brwi. Ten sam odcien nakladamy na dolna powieke. Na zgieciu powieki oraz tuz przy nasadzie rzes nakladamy najciemniejszy odcien z palety. Mozemy uzyc rowniez kredki ktora nastepnie rozcieramy wybranym cieniem. Nie zapomnijmy o linni wodnej ja postawilam rowniez w tym wypadku na zielen, jesli lubisz mocno podkreslone oko postaw na czern. 



Tym co odwiedzali mojego bloga mimo dlugiej nieobecnosci dziekuje, ze zemna byliscie jestescie:) 



Comments

  1. Wow, wish i could do this makeup on my eyes. I also have green eyes but I am not so talented with makeup.
    claudiapersi.blogspot.ca

    ReplyDelete
  2. Piękny odcień zieleni. Bardzo żałuję, że moje oko nie lubi makijażu, bo taki bym sobie z chęcią zrobiła. :D

    ReplyDelete
  3. the eye makeup is gorgeous
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny makijaż, świąteczny :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.