Skip to main content

MAKIJAZ SWIATECZNY WERSJA GLAMOUR ;)

Tak jak obiecalam, przygotowalam kolejna odslone makijazu swiatecznego; jest to makijaz w stylu glamour. Makijaz fanatastycznie sprawdzi sie do malej czarnej badz innej rownie swiatecznej stylizacji. 
Jestescie ciekawi jak go wykonac? 
Podklad, puder korektor mam juz nalozony oraz baze pod cienie przechodze do makijazu oka. Na cala ruchoma powieke nakladam lekko bordowy cien zmieszany z odrobina rozu, cien rozcieram dokladnie i kieruje lekko ku gorze. 
Dolna powieke zaznaczam matowym fioletowym cieniem. Na srodkowa czesc gornej powieki aplikuje lekko fioletowy pylek. 
Eyelinerem rysuje kreske na gornej powiece a linie wodna podkreslam czarna kredka. Wewnetrzny kacik oka rozswietlam jasnym bezowym pylkiem.
Rzesy tuszuje czarna maskara. 
Przy tak intensywnym makijazu stawiam na delikatne usta.



Uzyte Kosmetyki:

- cienie Pierre Rene,  Miyo
- pylek fioletowy, bezowy Micabella 
- Pierre Rene Skin Balance no 23, 26 podklad kryjacy
- Pierre Rene Loose powder no 02 Sun Brown puder sypki 
- Pierre Rene Anti-Bacterial Cover korektor antybakteryjny nr 01 Soft Beige
- Pierre Rene Bronzing Powder puder brazujacy nr 01
- Avon Super Shock gel eyeliner black kredka do oczu
- Pierre Rene Precision Ink eyeliner 
- Pierre Rene Lash Precision Mascara tusz pogrubiajacy rzesy
- Miyo stylizator do brwi Brown nr 02
- Gosh Brillant a Levres lip gloss blyszczyk do ust

Mam nadzieje ze taka swiateczna propozycja makijazu Glamour przypadnie wam do gustu.


Comments

  1. Swietnie sie prezentuje:) bardzo Ci w nim ładnie:)

    ReplyDelete
  2. Ale świetny ten pyłek, cudny makijaż :)

    ReplyDelete
  3. Moje ulubione kolory!! :) A efekt na górnej powiece jest cudowny!! :)

    ReplyDelete
  4. Piękne fiolety!!! Kocham fiolety <3 Śliczny makijaż :)

    ReplyDelete
  5. Genialny makijaż :))

    Mi się też podobają, ale jakoś nie wychodzą :D

    ReplyDelete
  6. Hej, hej mój adres bloga uległ zmianie, czasem do mnie zaglądałaś, więc pozwoliłam sobie skrobnąć.
    http://dominikafadeckamakeup.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.