Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2015

Korekcja powiek gornych - Medycyna Estetyczna

Dzis przybywam do Was kochani z postem ale nie makijazowym tylko bedzie troche gadania a wlasciwie gdybania na temat medycyny estetycznej; tematem bedzie Korekcja powiek gornych.
Jak wiecie albo nie wiecie -  medycyna estetyczna to nieoperacyjne metody poprawy urody. 
W ciagu ostatnich kilku lat medycyna estetyczna  stala sie bardzo popularna a zwolenniczek niwelowania zmarszczek, powiekszania i modelowania ust bez uzycia skalpela znacznie przybylo. Nie  bede Was jednak zanudzac zmarszczkami badz powiekszaniem ust, raczej chce sie skupic na korekcji powiek gornych. 

Nie kazda z nas natura obdarowala hojnie mamy rozne rodzaje oczu piszac fachowo w makijazu wyrozniamy nastepujace ksztalty oczu:

* oczy male, 
* duze,
*  okragle,
*  z opadajaca powieka, 
* waskie, 
* szeroko rozstawione,
* blisko rozstawione. 

Wystarczy siasc przed lustrem by stwierdzic do jakiej kategorii przypisac nasze powieki ale ja nie bede zaglebiala sie w ten temat, problemem wiekszosci jednak spoleczenstwa jest oko z opadaja…

Makijaz uwodzicielskiej Sandry - glamour

Dzis taki szybki post w ktorym chce Wam pokazac makijaz jaki wykonalam na niezwykle pieknej i szalonej dziewczynie:)
Sandra ma ciepla osobowowosc i glowe pelna pomyslow, zakrecona zwariowana i dlatego postanowilam wykonac na niej taki troche zwariowany makijaz:)
Sandra ma waskie usta wiec zrezygnowlam z czerwieni ktora dodatkowo by je pomniejszyla, postawilysmy w tym przypadku na naturalnosc przy odrobinie blyszczyka.





Mam nadzieje, ze ten typ makijazu przypadnie Wam do gustu - bawcie sie kochani kolorami a beze i brazy zostawcie na makijaz dzienny.

CARNIVAL MAKEUP

Pogoda na wyspie nas nie rozpieszcza wiec postanowilam zmalowac cos szalonego. Dlugo nie musialam sie zastanawiac, tematem przewodnim jest karnawal. 
Taki prawdziwy karnawal nie wiem dlaczego kojarzy mi sie z maska wenecka stad stala sie ona moja inspiracja.
Na pewno nie jest to propozycja wyjsciowa ale do sesji jak najbardziej:)




Moi drodzy z racji tego, ze fb lubi komplikowac nam zycie stracilam Was wszystkich moich znajomych ktorych mialam pod nazwa Make Up Make Up; prosze tych co dalej chca utrzymywac ze mna kontakt o dodanie mnie do swoich znajomych pod nowa nazwa Karolina Sobczyk, dalej widnieje jako Make Up Make Up ale juz jako fanpage.

Makijaz Karnawalowy

Byly swieta i sylwester, kazdy z nas pewnie doszedl juz do siebie; wiekszosc zaczela realizowac po malu noworoczne postanowienia. 
Po sylwestrze jak to zawsze bywa nastaje bardzo przyjemny czas jest to czas karnawalu, szalenstwo imprez i jak dla mnie szalenstwo w makijazu.
Przygotowalam dla Was cos na miare karnawalu delikatny makijaz ozdobiony bizuteryjnym wzorkiem, to tak odemnie by poczuc ten zakrecony i wesoly klimat:)





Jesli lubicie karnawal i szalenstwo odwiedzajcie  mojego bloga, nie zabraknie tu makijazowych kombinacji:)